Open maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur
Bel nú 0411-607173
Image Alt

LinkedIn acquisitie

Veel mensen zijn op zoek naar afspraken, de een wil zijn netwerk vergroten, de ander wilt graag meer opdrachten. Laten we eerlijk zijn, afspraken maken via de telefoon kost veel tijd. Ook vinden veel mensen het vreselijk om steeds te moeten bellen. De oplossing is vaak al snel genoeg te vinden in de richting van LinkedIn door middel van LinkedIn acquisitie.

Acquisitie gaat niet vanzelf, het is belangrijk maar soms kom je er niet aan toe vanwege andere prioriteiten. Meer verkoopafspraken zijn wel welkom maar waar vind je de tijd om contact te leggen met potentiële prospects? Je wilt graag met de eindbeslisser aan tafel komen, maar het is lastig om daarmee in contact te komen.

Maar wat houdt LinkedIn acquisitie in? Vanuit jouw profiel worden potentiële prospects benaderd, die binnen jouw doelgroep vallen. Dit zijn mensen die je nog niet kent, maar waar je wel graag zaken mee wilt doen. LinkedIn acquisitie is laagdrempelig, menselijk en uiterst succesvol. Als gevolg is de bereidheid om een afspraak in te plannen vaak groter dan wanneer er telemarketing plaats vindt.

De potentiële prospects zitten dus binnen jouw doelgroep die ook binnen de door jou gekozen regio valt. Drendabel biedt graag hulp aan bij het bepalen van de juiste doelgroep maar uiteindelijk bepaal je zelf de doelgroep. Je kent je eigen product immers het beste. Drendabel probeert zoveel mogelijk afspraken te genereren. De planning wordt onderling afgesproken en is in zekere mate flexibel. Omdat je de afspraken zelf inplant in je eigen agenda, blijf je de ruimte en vrijheid houden om er nog andere zaken naast te doen.

Enkele unieke factoren van LinkedIn acquisitie:

  • Je online netwerk wordt sterk uitgebreid.
  • Mensen hebben je profiel gezien voordat ze een afspraak maken, ze weten wie je bent, wat je doet en waarvoor je komt.
  • Dankzij LinkedIn acquisitie kom je rechtstreeks bij de eindbeslisser terecht.
  • Waar nodig biedt Drendabel profielverbeteringen aan op jouw LinkedIn profiel.

Er zijn nog enkele factoren die je natuurlijk zelf moet doen:

  • De omschrijving leveren van je doelgroep en regio.
  • Een lijst opstellen met personen en/of bedrijven niet benaderd mogen worden, denk hierbij aan huidige klanten.

Zodra het tot een afspraak komt, plan je deze zelf in en bezoek je de afspraak.

Bent u geïnteresseerd in onze dienst? Neem dan contact met ons op.

 

· © drendabel 2002 · algemene voorwaarden drendabel ·