Open maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
Bel nú 0411-607173
Image Alt

Drendabel

Hoog in Google

Er wordt veel, heel veel over geschreven, gesproken en uitgeprobeerd.

Maar veel duidelijkheid is er nog niet voor de gemiddelde ondernemer.
Juist daarom schrijf ik een artikel over zoekmachine optimalisatie = seo = hoger in de Google ranglijst komen.
Dit is geen artikel over hoe u het moet doen, maar meer hoe de werkelijkheid in elkaar steekt.
Een helikopterview zeg maar.

 

Actie: Eenvoudig en in een paar seconden veel SEO informatie over uw website(gratis).

Google Adwords

Dit is eigenlijk niets anders dan adverteren op Google door bedrijven die geld willen verdienen met enkel hoog in Google zoekresultaten te staan. Door op een natuurlijke manier hoog in Google zoekresultaten te komen zou dit overbodig moeten zijn.

Maar wel handig voor bijvoorbeeld aanbiedingen, acties e.d.
De vraag die ik aan veel mensen stel: klikt u ooit op de advertenties bovenin of aan de zijkant van uw webbrowser?

Dit wordt te vaak met “Nee” beantwoord.

Hoog in Google

Hoe Google denkt

Als er één organisatie open is over haar manier van werken, dan is het wel Google.
Grote hoeveelheden blogs, vlogs en andere informatiebronnen geven aan hoe en wat Google doet of wil doen.
“Wij proberen u te laten vinden, wat u bij ons zoekt. Het beste resultaat proberen we bovenaan te zetten”.
Als u dat relativeert, klinkt het als logica in de oren.
Als ik een brandblusser zoek en er staan aanmaakblokjes bovenaan, ga ik ergens anders zoeken.

Hoog in Google met meer dan 200 factoren.

Er zijn inmiddels meer dan 200 factoren bekend waarop Google uw website hoger of lager plaatst.
Het zijn factoren die door Google regelmatig worden aangepast en worden aangevuld om u als bezoeker tevreden te stellen.
Alle Google updates -met namen als Panda en Penguin- moeten ervoor zorgen dat de websites die op een eerlijke manier leveren wat u zoekt, daadwerkelijk bovenaan komen.
Als u het omdraait, moet u dus kijken naar wat en waarop uw klant zoekt.
Als u die informatie (als content) levert op uw website en daar beter in bent dan de concurrenten, eindigt u hoog in de Google zoekresultaten.

Social Media

De sociale media zijn niet meer weg te denken van internet of het dagelijkse leven.
De meest bezochte websites wereldwijd zijn de bekendste social media als LinkedIn, Pinterest, Facebook en Twitter.
Google houdt deze ‘superwebsites’ scherp en continu in de gaten.
Alle links die er worden geplaatst, worden direct door Google bezocht en gescand.
Een heel belangrijk deel van de ruim 200 factoren kunt u hiermee beïnvloeden.
We komen er vaak achter dat een website niet hoog in de ranking komt omdat men social media niet inzet.
Een paar berichtjes die het netwerk kan delen of liken, laat de website hoger in de Google ranking eindigen.

Dit artikel wordt binnenkort vervolgd dus blijf ons in de gaten houden via Social media en nieuwsbrief!

· © drendabel 2002 · algemene voorwaarden drendabel ·