Alle Blogs
Wij delen graag onze kennis. Zeker als het gaat om kennis die veel mensen niet hebben, of niet delen. Daarom hebben wij over verschillende dingen onze kennis gedeeld in de blogs hieronder.
RECRUITMENT MARKETING: DE ULTIEME GIDS
Welkom bij de ultieme gids voor recruitment marketing! Ben je op zoek naar effectieve manieren om gekwalificeerde kandidaten
Personeel werven methodes met de voor- en nadelen
GOEDKOOPSTE MANIER VAN PERSONEEL WERVEN UITBESTEDEN Voor al die mensen die niet dagelijks bezig zijn met het werven
LinkedIn profiel = Curriculum Vitae?
Tijdens het zoeken van mensen op LinkedIn valt het al snel op. LinkedIn profielen zijn nagenoeg nooit volledig
Onboarden = behouden van talent – De ultieme afvinklijst.
Als ondernemer, werkgever, professional en mens, hou ik van afvinklijstjes. Een daarvan ga ik nu met jullie delen
Vacature schrijven: In 9 stappen jouw vacature naar een hoger niveau.
Vacature schrijven, maar dan aantrekkelijk en vindbaar Als online marketeer richt ik me vaak op het optimaliseren van
Redenen om van baan te veranderen: Het belang van verandering
We hebben allemaal wel momenten waarop we nadenken over ons werk. Laten we eerlijk zijn, werk is leuk
Boolean zoeken op LinkedIn.com
Wij gebruiken LinkedIn al 17 jaar voor het werven van klanten en al 5 jaar voor het werven van
Personeel Gezocht: Hoe trek je de beste kandidaten aan?
Afgelopen periode(jaren) heb ik eens goed om me heen gekeken naar personeelswerving. Daarbij heb ik gezien dat veel
Beurstips: marketingtips voor meer leads uit een beurs.
Beurstips: marketingtips voor meer leads uit een beurs. Een beurs heeft bezoekers nodig. Hier wat gratis beurstips. Marketeers
Website laten maken, waar moet je op letten?
Hoog in Google. Iedereen die met verkopen bezig is, staat er wel eens bij stil: “Hoe krijg ik
Waarom bloggen en hoe? De oplossing vind je hier.
Bloggen heeft een aantal voordelen. Door bloggen weten mensen en zoekmachines beter wat je/jullie specialiteit is. Daardoor staat
Personeel zoeken en vinden
Je hoort veel over een overspannen markt, personeel is bijna niet aan te slepen. Bedrijven laten sollicitanten zelf
Koester verwerpingen
Verwerpingen, die wil je niet horen. Stel, je zit in een verkoopgesprek en de persoon waarmee je in
BNI Business Network International
Als ondernemer kom je het regelmatig tegen. Het zakelijk netwerk genaamd BNI, dat een Amerikaanse manier van netwerken
Social media fouten
Wie kent dat niet? Je plaatst spontaan iets op social media en een dag later heb je spijt.
Marketing: de kracht van herhalen
Ondernemers vragen me vaak welke vormen van marketing en acquisitie goed werken. Of hoe ze als ondernemer aan
Klantenmagneet vs. acquisitie
Online marketing voor de ondernemer Ondernemer We zijn met velen anno 2020. Het handelsregister van de KVK telt
KOUDE ACQUISITIE UITLEG EN TIPS
In deze blog kom je meer te weten over acquisitie. Uitleg over de verschillende vormen en manieren van
Online marketing, het begin is lastig.
Er wordt voor miljarden verkocht via online webwinkels. Als je alleen al kijkt naar de omzetcijfers van bijvoorbeeld Bol.com,
Beurstips: marketingtips voor meer leads
Beurstips: marketingtips voor meer leads uit een beurs. Een beurs heeft bezoekers nodig, anders zul je nooit je
Koude acquisitie uitbesteden
Koude acquisitie uitbesteden blijkt vaak lastiger dan het is. Laten we eerlijk zijn, maar weinig mensen vinden koude
Sales funnel: uitleg, bouwen en verbeteren
Sales funnel is vrij vertaald een verkooptrechter. Dit is een prachtige methode om ervoor te zorgen dat je
Marketing specialist
Marketing specialist, Online en offline marketing, grafisch of tekstueel, macro of micro, doelgroep of niche? Marketing specialist(en) in
De vijf stappen om je klant te verleiden
Vijftig tinten grijs is het eerste deel van de zinderende trilogie die in Amerika en Engeland al honderdduizenden
Hoog in Google
Om hoog in Google te komen, heb je verschillende mogelijkheden. Hierbij kun je denken aan Google Ads (SEA)
Website laten maken: waar moet je op letten?
Hoog in Google. Iedereen die met verkopen bezig is, staat er wel eens bij stil: “Hoe krijg ik
DOELGROEPANALYSE TOT DOELGROEP
Doelgroep analyse tot doelgroep Lees onze blog om te leren waarom en hoe je een doelgroep analyse toe
Onderscheidend vermogen voor ondernemers
Men hoort het dagelijks: onderscheidend vermogen binnen de markt is het belangrijkste dat er is in ondernemersland. Laten
Welke vormen van marketing werken goed voor jouw bedrijf?
Welke vormen van marketing werken goed voor jouw bedrijf? Ondernemers vragen me vaak welke vormen van marketing en
Veelvoorkomende misverstanden: social media
Social media belangrijk? Even de cijfers: Nederland is een druk social media land, zoals te zien is in
Veelvoorkomende misverstanden: Website
Als marketeer kom ik vaak bij bedrijven die gráág wat meer klanten willen. Tijdens een kennismakingsgesprek vraag ik
Linkedin blokkade / jail / restrictie opheffen?
Je wilt je zakelijk netwerk vergroten, al snel kom je uit op het online zakelijk netwerk LinkedIn. Wat
De beste 10 tips om koud te bellen
Veel mensen hebben een hekel aan het bellen van mogelijk, nieuwe klanten. Telemarketing, BAH! Het voelt als schooien,
Telemarketing tips: Deze tips maken telemarketing wel heel eenvoudig.
Veel mensen hebben maar een hekel aan telemarketing of het bellen voor afspraken. Doordat we jaren ervaring hebben
Als ik iets zoek, Google ik het wel!
Je hoort het vaak tijdens het bellen “Als we iets zoeken, dan kijken we wel op Google”. Wist
SEO: Google verkiest mobiel boven desktop
SEO (hoog in Google) Google verkiest mobiel boven desktop. Google doet er alles aan om je de zoekresultaten
Online marketing SEO m.b.v. Youtube
SEO (hoog in Google) m.b.v. Youtube. Er zijn meer dan 200 verschillende factoren waardoor een website hoger of
Online marketing: Leer bloggen.
Leer bloggen Laten we eerlijk zijn, jouw bedrijf is interessant en je kunt heel veel bedrijven helpen. Alleen,
Online marketing: Doelgroepen ontdekken
Doelgroepen ontdekken Ken je dat? Iemand die al jaren in dezelfde doelgroep actief is? Reken maar dat deze
Linkedin voor marketing en acquisitie
Linkedin voor marketing en acquisitie. Heel veel mensen gebruiken Linkedin als visitekaartenbak. Een soort digitale versie van de
Workshop bloggen
Workshop bloggen is een logische keuze want: Laten we eerlijk zijn, jouw bedrijf is interessant en je kunt
Workshop SEO, “Hoe krijg ik mijn website hoog in google?”.
Voor de ondernemer of marketeer die meer klanten wil. Workshop SEO: Herken je dit? Bijna iedereen zoekt tegenwoordig
Goede content hergebruiken
Goede content hergebruiken, het is eenvoudiger dan je verwacht. Goede succesvolle teksten of content schrijven is soms best moeilijk,
Online marketing videotip week 38: A/B Testen
Met een simpele test succesvoller in je communicatie. We proberen allemaal zo aantrekkelijk mogelijk met onze klanten en
Hoe geneer je met een Linkedin discussie leads?
Een hele gerichte discussie beginnen over je vak levert vaak te weinig respons op. Maar hoe kun je
Online marketing videotip week 35
Meer resultaten uit acquisitie! Iedereen weet dat er een groot verschil zit tussen gebeld worden en zelf je
Videotip week 30
Meer resultaten uit je acties! Spontane acties werken meestal niet zo goed als je zou willen. Jammer, maar
Videotip week 29
Social media in je marketingplan! Veel mensen werken met een marketingplan, maar doen social media er adhoc naast.
Videotip week 28
Strategie achter een website! Een website laten maken die voor je werkt, daar komt vaak meer bij te
Videotip week 27
Iedereen wil weten waarvoor ze betalen! Laten we maar met de deur in huis vallen: ondernemers die duidelijk
Videotip week 26
Blog om jouw autoriteit als expert te laten zien! “Ik zou niet weten waarover ik zou moeten bloggen” Bloggen
Videotip week 25 2016
Content is King. Bill Gates van Microsoft zei het in 1996 al en Google gaat steeds meer die
Marketing training : Uw bedrijf als klantenmagneet.
Uw bedrijf als klantenmagneet inzetten? Niet acquireren, maar de klanten naar u toe laten komen? Klanten kunnen niet
Videotip week 23 2016
Facebook inzetten voor meer naamsbekendheid bij je connecties? Ja het kan en het werkt goed, is onze ervaring.
Videotip week 22 2016
Een sparringspartner hebben is erg belangrijk in het bedrijfsleven. Uzelf heeft vaak bij verschillende momenten of beslissingen last
Videotip week 21 2016
Zo verschrikkelijk irritant, iets willen bestellen op een mobiele website en het lukt niet. Jammer dat de eigenaar
Videotip week 19 2016
Google zoekmachine word steeds slimmer. Google ziet niet alleen het belang van zoekwoorden, maar ook van woorden die
Videotip week 17 2016
We geven iedere week een tip over online marketing, deze week een over netwerken. Netwerken wordt al heel